torsdag 30 september 2010

Stort tack!


Äntligen var de klara med personrösterna i landstingsvalet. Det visade sig att jag till slut fått 304 kryss! Detta är ett fantastiskt reslutat. Jag är mycket tacksam över dessa röster och känner mig extra stolt över dem.
Jag vet att bland dessa finns de som egentligen hör hemma hos motsatta blocket men ändå valde att sätt sitt kryss framför mitt namn! Det känns mycket hedrande. Jag känner ett stort ansvar gentemot mina väljare och att jag unde de kommande åren måste visa att jag verkligen förtjänat väljarnas förtroende.
Jag måste passa på här och tacka alla mina vänner som under en lång tid stöttat mig i vått och torrt. Utan er skulle jag inte kunnat göra ett sådant bedrift!
Jag vill särskilt tacka min bästa hälft! Hon har varit en riktigt stor klippa som delat mig sig sina kloka tankar, sin hängivna kärlek och sin underbara omtanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar